کد خبر: 1235991
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵
ایتالیا و کرواسی کاندیدا‌های خداحافظی با یورو
به عنوان نمونه می‌توان به بازی‌های ساعت ۲۲:۳۰ امشب گروه B اشاره کرد. گروهی که کمتر کسی تصورش را داشت که کرواسی در آن با یک امتیاز قعرنشین باشد و آلبانی در شب آخر شانس صعود داشته باشد! گروهی که ایتالیا، مدافع عنوان قهرمانی امشب یکی از گزینه‌های حذف از یوروست
فریدون حسن

جوان آنلاین: بازی‌های دوم مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا به پایان رسید و از شب گذشته آخرین بازی‌های این مرحله با رقابت تیم‌های گروه A آغاز شد. گروهی که آلمان میزبان پیش از بازی شب گذشته صعودش را قطعی کرده بود. اما همانطور که بازی‌های اول یورو همه را غافلگیر کرد، در بازی‌های دوم هم نتایجی رقم خورد که موجب شگفتی و از آن مهم‌تر باعث حساسیت بیشتر بازی‌های آخر مرحله گروهی شد. دیدار‌هایی که شاید نتیجه پایانی آن‌ها حکم به حذف و خداحافظی تیم‌های مدعی قهرمانی را هم بدهد. نتایجی که از همین حالا باید منتظر غافلگیر شدن بابت آن‌ها باشیم. 
به عنوان نمونه می‌توان به بازی‌های ساعت ۲۲:۳۰ امشب گروه B اشاره کرد. گروهی که کمتر کسی تصورش را داشت که کرواسی در آن با یک امتیاز قعرنشین باشد و آلبانی در شب آخر شانس صعود داشته باشد! گروهی که ایتالیا، مدافع عنوان قهرمانی امشب یکی از گزینه‌های حذف از یوروست. امشب و به‌صورت همزمان کرواسی با ایتالیا روبه‌رو می‌شود و اسپانیای شش امتیازی و صعود کرده به مصاف آلبانی می‌رود. کرواسی برای صعود چاره‌ای جز برتری مقابل ایتالیا ندارد و باید امیدوار باشد تا اسپانیا بتواند آلبانی را متوقف کند. اگر این اتفاق بیفتد کروات‌ها به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد می‌شوند. همین احساس در ایتالیا هم وجود دارد؛ آن‌ها باید برنده باشند تا بدون توجه به نتیجه بازی آلبانی با شش امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کنند. آلبانی هم هرچند سخت، اما هنوز شانس صعود دارد. آن‌ها باید اسپانیا را ببرند و چشم به نتیجه بازی کرواسی و ایتالیا داشته باشند. بازی‌های آخر گروه‌های C و D هم فرداشب برگزار می‌شود که به لحاظ حساسیت دست‌کمی از بازی‌های امشب ندارد. فردا شب از ساعت ۱۹:۳۰ هلند به مصاف اتریش می‌رود و فرانسه هم مقابل لهستان قرار می‌گیرد. در این گروه، جدال بر سر صدرنشینی است. فرانسه و هلند چهار امتیازی هستند و اتریش با سه امتیاز تیم سوم است و لهستان بدون امتیاز هم حذف شده، اما امشب برای اعاده حیثیت مقابل فرانسه قرار می‌گیرد تا خداحافظی باشکوهی با یورو داشته باشد و همین مسئله می‌تواند موقعیت مناسبی را برای هلند و اتریش فراهم کند تا فرانسه را پایین بکشند. 
اما بازی‌های آخر گروه C که از ساعت ۲۲:۳۰ فرداشب برگزار می‌شود هم بسیار جالب توجه است. در این گروه، انگلستان با چهار امتیاز صدرنشین است. دانمارک و اسلوونی هم با دو امتیاز در تعقیب انگلیس هستند و صربستان نیز با یک امتیاز هنوز برای خودش شانس صعود قائل است. فرداشب انگلیس با اسلوونی دیدار می‌کند و دانمارک و صربستان هم به مصاف هم می‌روند. طبیعی است که برنده‌های دو دیدار شانس اول صعود به مرحله بعد باشند. نتایج فرداشب این گروه می‌تواند غافلگیری‌های زیادی را به دنبال داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار